Strona główna Zgłoszenie reklamacyjne / serwisowe

Zgłoszenie reklamacyjne / serwisowe

Każdy zamontowany czy wyprodukowany przez nas produkt posiada 24 miesiące gwarancji. Jeśli wybrana przez Państwa oferta dotyczyła naszego montażu w jak najszybszym czasie przybędziemy i dokonamy oględzin u klienta. Jeśli będzie konieczna naprawa to oczywiście zostanie ona wykonana w jak najkrótszym odstępie czasu oczywiście w ramach gwarancji czyli bezpłatnie. Gdy reklamacja dotyczy zakupionego produktu bez montażu zapraszamy do naszego salonu wraz z uszkodzoną osłoną postaramy się na miejscu dokonać oględzin i naprawy. Jeżeli produkt zepsuje się po upływie 2 lat zapraszamy do skorzystania z naszych płatnych usług pogwarancyjnych.

Uprzejmie informujemy, że jedyną formą zgłoszenia reklamacyjnego – serwisowego jest zgłoszenie drogą e-mail. Bardzo prosimy o skorzystanie z poniższego formularza, ułatwi nam to wprowadzenie zgłoszenia do systemu.

Po otrzymaniu zgłoszenia nasi pracownicy skontaktują się z Państwem w celu ustalenia szczegółów usterki czy uszkodzenia , oraz ustalenia dogodnego terminu.

Dane klienta

Imię i nazwisko*
Numer telefonu*
Adres e-mail*


Dane produktu

Rodzaj produktu
Data zakupu
Numer faktury
Adres montażu*
Opis uszkodzeń - usterki

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu zgłoszenia reklamacyjno-serwisowego na www.sigma.sanok.pl dla potrzeb obsługi reklamacji i zgłoszeń serwisowych. Administratorem danych jest Sigma Systemy Osłonowe z sidzibą w Sanoku, ul.Akacjowa 9. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się pod adresem https://sigma.sanok.pl/polityka-prywatnosci .