Zgłoszenie reklamacyjne / serwisowe
Każdy zamontowany czy wyprodukowany przez nas produkt posiada 24 miesiące gwarancji. Jeśli wybrana przez Państwa oferta dotyczyła naszego montażu w jak najszybszym czasie przybędziemy i dokonamy oględzin u klienta. Jeśli będzie konieczna naprawa to oczywiście zostanie ona wykonana w jak najkrótszym odstępie czasu oczywiście w ramach gwarancji czyli bezpłatnie. Gdy reklamacja dotyczy zakupionego produktu bez montażu zapraszamy do naszego salonu wraz z uszkodzoną osłoną postaramy się na miejscu dokonać oględzin i naprawy. Jeżeli produkt zepsuje się po upływie 2 lat zapraszamy do skorzystania z naszych płatnych usług pogwarancyjnych.
Uprzejmie informujemy, że jedyną formą zgłoszenia reklamacyjnego – serwisowego jest zgłoszenie drogą e-mail. Bardzo prosimy o skorzystanie z poniższego formularza, ułatwi nam to wprowadzenie zgłoszenia do systemu.
Po otrzymaniu zgłoszenia nasi pracownicy skontaktują się z Państwem w celu ustalenia szczegółów usterki czy uszkodzenia , oraz ustalenia dogodnego terminu.