Sunbreaker

Sunbreaker jest wysoce wydajnym zewnętrznym systemem przeciwsłonecznym, który może jednocześnie służyć jako ozdobny element architektoniczny budynku. Lamele oraz prowadnice wykonane z ekstrudowanego aluminium zapewniają lekkość konstrukcji jednocześnie oferując dużą wytrzymałość. Sunbreaker jest systemem ruchomym o zakresie obrotu piór 0-90 stopni, montowany może być w płaszczyźnie pionowej jak i poziomej. Sunbreaker jest doskonałym sposobem na uatrakcyjnienie bryły architektonicznej budynku oraz znaczne zredukowanie zużycia energii przeznaczonej na klimatyzowanie pomieszczeń.

Parametry techniczne:

- wymiary maksymalne pojedyńczego modułu: szer. 4m, wys. 6,02m,
- konstrukcja aluminiowa w dowolnym kolorze z palety RAL,
- kąt nachylenia piór stały, lub sterowany silnikiem elektrycznym,
- lekka konstrukcja aluminiowa zapewniająca dużą wytrzymałość i trwałość produktu,
- nowoczesność i estetyka.

Kolorystyka aluminium

Oferujemy konstrukcje w dowolnym kolorze palety RAL. W procesie lakierowania proszkowego wykorzystywane są farby renomowanej szwajcarskiej firmy IGP. Dzięki zastosowaniu technologii proszków IGP-DURA®clean powierzchnie lakiernicze są odporne na zabrudzenia i łatwe w utrzymaniu.

Konstrukcja

Pióra oraz prowadnice systemu Sunbreaker wykonane są w technologii tłoczonego aluminium. Konstrukcja piór: grubość ścianek oraz kształt z wewnętrznymi zastrzałami gwarantuje lekkość konstrukcji jednocześnie zapewniając wysoką wytrzymałość. Pióra montowane są do prowadnic za pomocą elementów z wytrzymałego tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem szklanym. Łożyskowanie piór w prowadnicach oraz konstrukcja elementów zespołu napędowego zapewnia bezgłośną pracę systemu w trakcie obrotu piór oraz w położeniu stałym. Specjalnie zaprojektowany system mocowania piór umożliwia błyskawiczny montaż i demontaż bez użycia specjalistycznych narzędzi.

Mechanizm obrotowy

Mechanizm obrotu znajduje się w prowadnicy napędowej i składa się z dwóch aluminiowych listw oraz kompletu zabieraków pióra, adaptera i łożysk pióra po jednej sztuce na pióro. Mechanizm obrotu połączony jest z silnikiem za pomocą ramienia silnika. Całość odpowiada za ruch obrotowy w zakresie 0-90 stopni.